diumenge, 31 de maig del 2015



IN TIME


Ambientada en una societat futura, on les persones viuen depenent del temps que tinguin en el rellotge que tenen en la seva mà.  l'envelliment ja no es cap problema, les persones viuen tant de temps tinguin, és a dir, els rics poden viure eternament , però els demes tindran que negociar cada minut de la seva vida treballant. Will, un jove obrer de 28 anys, després de aconseguir, per casualitat una immensa quantitat de temps, en Will, serà perseguit després de ser acusat falsament de robar i matar a un jove adinerat., per uns policies corruptes “ els guardians del temps”. En la seva fugida  cap als sector dels rics: New Greenwich ,agafarà coma ren la filla de una família molt adinerada


OPINIÓ PERSONAL:
Personalment, crec que és una pel·lícula d'acció molt bona, amb una gran reflexió al darrere. Sincerament m'han agradat moltes coses de la pel·lícula però les que més destacaria és que el protagonista és un dels actors que més m'agrada, Justin Timberlake, però la que més destacaria seria la reflexió que hi ha darrere de la pel·lícula, de valorar més la vida. En el meu punt de vista m'ha fet reflexionar una mica amb els qui dediquem el nostre temps. L'escena que em va commoure més ha set l'escena que en  Will té a les mans un ram de flors i està corrent per arribar a temps cap a la seva mare per regalar-l'hi  més temps, ja que tenia els segons comptats. Va ser l'escena que m'ha commogut més i en la qual em  fa valorar una mica més als nostres éssers estimats. Francament penso que la pel·lícula acaba amb un final una mica desentès. És a dir, ens deixa amb la intriga, crec que el director de la pel·lícula hauria de plantejar-se en fer una segona part.






Tràiler:





0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Contador

Translate

Unordered List

Sample Text

Blog Archive

Amb la tecnologia de Blogger.

Cercador

Popular Posts

Recent Posts